yeni şarkı sözleri

AYŞE ÖZYILMAZEL (NECO) - HANİ ŞARKI SÖZÜ

AYŞE ÖZYILMAZEL FEAT NECO - HANİ ŞARKISI 2014

Peşimden koşanlar, nerde hani?
Kalbini açanlar, nerde hani?
Aşkımla coşanlar, nerde hani?
Hani?

Yüzüme gülenler, nerde hani?
Sevgilim diyenler, nerde hani?
Beni bekleyenler, nerde hani?
Hani?

Bu ne biçim iştir böyle
Konuşulmuyor hiç kimseyle
Sen bir şeyler söylersin kendince
Uzaklaşır sessizce

Görmüştüm seni bir yerde hani
Girmiştim yeni bir derde hani
Çekmiştim aşkıma perde hani

Yaklaşmak istemiştim, ben de hani
Uzaklaşıp gitmiştin, sen de hani
Seni ne çok sevmiştim, nerde hani?
Hani?

Sen bu işin sırrını bilmezsin
Kolay mı zannedersin
Kullanmazsan birkaç tatlı sözcük
Kalplere giremezsin

Peşimden koşanlar, hani?
Kalbini açanlar, hani?
Aşkımla coşanlar
Hani? Hani? Hani?

Yüzüme gülenler, nerde hani?
Sevgilim diyenler, nerde hani?
Beni bekleyenler, nerde hani?
Hani? Hani?

Hey hey hey hey...
Peşimden koşanlar, nerde hani?
Kalbini açanlar, nerde hani?
Aşkımla coşanlar, nerde hani?
Hani?

ayşe özyılmazel hani şarkısı, ayşe özyılmazel 2014 hani şarkısı sözleri,  ayşe özyılmazel feat. neco hani şarkısı 2014, ayşe özyılmazel yüzüme gülenler nerde hani şarkısı, ayşe özyılmazel yeni şarkısı hani sözleri,ayşe özyılmazel yeni klibi hani sözleri 2014

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.