yeni şarkı sözleri

AYŞE HATUN ÖNAL - ÇAK BİR SELAM ŞARKI SÖZÜ

AYŞE HATUN ÖNAL - ÇAK BİR SELAM ŞARKI SÖZÜ...

Çak Bir Selam Şarkısı - Ayşe Hatun Önal
Eskiden değerimi bilememişsin, vah vah vah
Sanki sana bir şans vermedim mi?
Bugün olsa hakkımı verirmişsin, vah vah vah
Bana güller ver

Gözünü aç beni bulur, tut elimi bir yuva kur
Senin için yanar içim, bu yanışın sönüşü yok
İki sözün yeni-sarkisozleri.blogspot beni alır, süper olur tadı kalır
Senin için yanar içim, bu yanışın sönüşü yok yok yok

Çak bir selam canım baksana
Alev alev yanışıma
Can verir ya Tanrı taşlara
Sen de bana, sen de bana

Çak bir selam canım baksana
Alev alev yanışıma
Can verir ya Tanrı taşlara
Sen de bana, sen de bana

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.